Opbrengstgericht spelen in het zml
Hoe kan ik spel goed inzetten om de taal- en rekendoelen te halen? Sluit ik wel aan? Overvraag ik mijn leerlingen niet? Dat zijn de spanningsvelden waar zml-leerkrachten en -onderwijsassistenten mee binnenkomen. Na drie bijeenkomsten weet je alles over spelontwikkeling en geef je betekenisvol onderwijs dat aansluit bij de belevingswereld. Bruisend van inspiratie kun je meteen aan de slag.
Hoe kan ik spel goed inzetten om de taal- en rekendoelen te halen? Sluit ik wel aan? Overvraag ik mijn leerlingen niet? Dat zijn de spanningsvelden waar zml-leerkrachten en -onderwijsassistenten mee binnenkomen. Na drie bijeenkomsten weet je alles over spelontwikkeling en geef je betekenisvol onderwijs dat aansluit bij de belevingswereld. Bruisend van inspiratie kun je meteen aan de slag.
‘Was m'n school nu maar open, dan zou ik er zo naar toe willen om meteen te gaan toepassen wat ik vanavond heb geleerd.’
― Reactie cursist