Header Teach 3 0

Teach 3.0 hoofdstuk 9

Sarah Wright: Keystone

Sarah Wright laat zien hoe ze Draai en praat (Techniek 43) gebruikt, terwijl ze rondloopt (Techniek 25).

Denarius Frazier: Keystone

Denarius Frazier laat zien hoe Draai en praat (Techniek 43) werkt in een klas op de middelbare school.

Sadie McCleary: Keystone

Sadie McCleary laat zien hoe verschillende technieken goed gecombineerd kunnen worden. Je ziet hoe Bliksembeurt (Techniek 34) goed werkt in combinatie met andere technieken, zoals Begintaak (Techniek 20), Draai en praat (Techniek 43) en Interactieve routines (Techniek 36).

Alonte Johnson: Mother's Courage

Alonte Johnson laat zien dat het gebruik van technieken niet altijd gepland hoeft te worden. Hij besluit in dit fragment om spontaan Draai en praat (Techniek 43) toe te passen.

Gabby Woolf: Keystone

Gabby Woolf laat zien dat technieken ook aangepast kunnen worden aan het lesdoel. Zo gebruikt ze Draai en doe in plaats van Draai en praat (Techniek 43).

Christine Torres: Keystone

Christine Torres combineert verschillende technieken in haar les. Zo maakt ze o.a. gebruik van Maak uitgewerkte voorbeeldantwoorden (Techniek 1), Draai en praat (Techniek 43), Laat maar zien (Techniek 10), Bliksembeurt (Techniek 34), Draai en praat (Techniek 43) en Iedereen doet mee (Techniek 29).

Jason Brewer: Batch Process

Jason Brewer laat zien hoe Actieve aandacht (Techniek 48) en Fouten maken hoort erbij (Techniek 12) gecombineerd kunnen worden in een discussie. Hij sluit af met het geven van Periodieke feedback.

Josh Sullivan: Say More About That.

Josh Sullivan laat zien hoe hij een discussie in de klas voert zonder iets te zeggen. De klas maakt hierbij gebruik van Gespreksgewoonten en Blijven opletten.

Arielle Hoo: Keystone

Arielle Hoo laat zien hoe ze Iedereen schrijft (Techniek 38) en Schrijf eerder (Techniek 40) toepast, waarbij ze haar leerlingen eerst hun vermoedens laat opschrijven, voordat ze ze uitspreken.

x