Header Teach 3 0

Teach 3.0 hoofdstuk 3

Denarius Frazier: Remainder

Denarius Frazier laat in deze video zien hoe hij verschillende technieken zoals Maak uitgewerkte voorbeeldantwoorden (Techniek 1), Fouten voorzien (Techniek 2) en Rondlopen (Techniek 25) toepast in zijn les.

Gabby Woolf: Jekyll and Hyde

Gabby Woolf gebruikt Doelgericht vragen (Techniek 6) om te controleren of de leerlingen al klaar zijn voor een verdiepende discussie.

Lauren Moyle: Cranium

Lauren Moyle laat zien welke gunstige neveneffecten Kennis ophalen (Techniek 7) kan hebben in de klas. Ze gebruikt hierbij de technieken Weet niet geldt niet (Techniek 15) en Bliksembeurt (Techniek 34)

Retrieval Practice Montage

In Retrieval Practice Montage laten verschillende leraren zien hoe zij Kennis ophalen (Techniek 7) gebruiken in de klas. In deze montage komen Art Worell (Geschiedenis), Anette Riffle (Aardrijkskunde), Barry Smith (Frans) en Alonte Johnson (Literatuur) voorbij.

Nicole Warren: Keystone

Nicole Warren laat zien hoe efficiƫntie en productiviteit hand in hand gaan met betrokkenheid. Daarnaast combineert ze Tempo maken (Hoofdstuk 6) met Draai en praat (Techniek 43) en Heldere afbakening (Techniek 28) tijdens haar les.

Julia Addeo: Binomials

Julia Addeo laat zien hoe ze Observeren is meer dan kijken (Techniek 9) gebruikt om voor te bereiden hoe ze Bliksembeurt (Techniek 34) en Werk in beeld (Techniek 13) zal toepassen.

Active Observation Montage

In Active Observation Montage laten verschillende leraren zien hoe ze Observeren is meer dan kijken (Techniek 9) toepassen in hun les. Leraren Denarius Frazier, Nicole Warren en Tamesha McGuire komen hierin voor.

Belanger/Frazier: Show Me Montage

Bryan Belanger en Denarius Frazier laten in deze video zien hoe zij Laat maar zien (techniek 10) toepassen middels het gebruik van handsignalen.

Lisa Wing: Boom, Boom, Pow

Lisa Wing laat zien hoe zij Laat maar zien (Techniek 10) toepast in haar les.

Hilary Lewis: Green Post-It

Hilary Lewis laat zien hoe ze Tussentijds toetsen en terugkoppelen (Techniek 11) toepast in groep 3 middels het gebruik van post-its.

Jessica Madio: Silent Hand When You're Ready

Jessica Madio laat zien hoe ze Tussentijd toetsen en terugkoppelen (Techniek 11) toepast in haar klas met 12-jarigen.

Jon Bogard: Go To IP

Jon Bogard laat zien hoe hij het gebruik van whiteboards inzet om Tussentijds toetsen en terugkoppelen (Techniek 11) toe te passen.

Culture of Error Montage

In Culture of Error Montage laten verschillende leraren zien hoe ze Fouten maken horen erbij (Techniek 12) toepassen tijdens hun les. In deze video komen Denarius Frazier, Bob Zimmerli, Mathew Gray en Jason Armstrong voor.

Katie Bellucci: Different answers

Katie Bellucci laat zien hoe ze Laat maar zien (Techniek 10) gebruikt om Fouten maken horen erbij (Techniek 12) toe te passen in haar les.

Paul Powell: Show Call

Paul Powell laat zien hoe hij het gebruik van Werk in beeld (Techniek 13) zorgvuldig opbouwt in zijn les en combineert met Fouten opsporen en verantwoordelijk zijn (Techniek 14).

Ijeoma Duru: Almost-There Work

Ijeoma Duru laat zien hoe het gebruik van Werk in beeld (Techniek 13) gecombineerd kan worden met andere technieken, zoals Kennis ophalen (Techniek 7).

Vicki Hernandez: Let's Make a Note

Vicki Hernandez laat zien hoe ze Observeren is meer dan kijken (Techniek 9) combineert met Werk in beeld (techniek 13) en Fouten opsporen en zelf verantwoordelijk zijn (techniek 14)

Jon Bogard: Back To Your Notes

Jon Bogard laat zien waarom het handig is dat leerlingen notities maken bij Fouten opsporen en verantwoordelijk zijn (Techniek 14).

x