Bekijk mijn profiel op LinkedIn
Waarom ik kies voor de CED-Groep
Kwalitatief goed onderwijs voor alle kinderen realiseren, dat is wat mij drijft en motiveert. Dit sluit naadloos aan bij waar de CED-Groep voor staat; ‘Als leren je lief is’. Ik geloof dat door samen te werken en uit te gaan van collectieve wijsheid elke school kwalitatief goed onderwijs kan realiseren voor alle leerlingen. Door met een school aan de slag te gaan op management-, team- of leerling niveau en uit te gaan van wat we al weten, kunnen en doen in de praktijk hebben we een mooie uitgangsbasis. Door dit aan te vullen met nieuwe kennis, inzichten en vaardigheden vergroten we onze professionele fundering. Dit resulteert in een professionele leergemeenschap, waarin het team en de leerling lerende mogen zijn.
Kennis en ervaringen
Ik ben al enige tijd werkzaam in het onderwijs, vanuit verschillende rollen en taken. Zo werkte ik onder andere als groepsleerkracht, bouwcoördinator en onderwijskundig teamleider. Deze brede ervaring leidt ertoe dat ik me goed kan vinden en herkennen in de dagelijkse onderwijspraktijk. Zowel de ‘waan van de dag’, waar veel leerkrachten mee te maken hebben, als de ‘moeilijke dilemma’s’ waar een directie vaak mee te maken heeft. Dankzij mijn eerdere ervaringen weet ik hoeveel kennis en vaardigheden een team heeft. Door dit te delen met elkaar en verder uit te bouwen, kunnen teams enorme mooie dingen realiseren, vanuit intrinsieke motivatie en hun passie voor het onderwijs.
Wat kan de opdrachtgever verwachten?
In het werkveld maak ik me hard voor goed en kwalitatief onderwijs voor alle kinderen. In mijn werk ben ik analytisch, kan ik in- en uitzoomen, schakel ik tussen theorie en praktijk en ben ik een echte teamspeler en verbinder. Ik ga de dialoog aan en stel de vraag: 'Doen we de goede dingen en doen we die ook nog eens goed?' Dit gesprek voer ik op verschillende niveaus binnen een school op zoek naar de kracht van de school en het team. Zo zorgen we samen voor goed en kwalitatief onderwijs voor alle kinderen, ongeacht hun achtergrond, capaciteiten en ondersteuningsbehoeften.