Samenvattingen van wetenschappelijk onderzoek
Hoeven, J. van der (Red) (2019). Voor u gelezen in 2019. De rol van schrijven, teksten en de leraar in het leesonderwijs. Samenvattingen van actueel internationaal wetenschappelijk onderzoek
Hoeven, J. van der & Emans, B. (Red) (2018). Voor u gelezen in 2018. Samenvattingen van actueel internationaal wetenschappelijk onderzoek. Rotterdam: Kenniscentrum Begrijpend Lezen.
Hoeven, J. van der & Rietdijk, S. (Red) (2017). Voor u gelezen in 2017. Samenvattingen van actueel internationaal wetenschappelijk onderzoek. Rotterdam: Kenniscentrum Begrijpend Lezen.
Olijkan, E. (Red) (2016). Voor u gelezen in 2016. Samenvattingen van actueel internationaal wetenschappelijk onderzoek. Rotterdam: Kenniscentrum Begrijpend Lezen.
Vink, A. (2016). Verbindingen binnen taalonderwijs. Van twaalf tot achttien, 26 (7), 38-39. Hoeven, J. van der (red) (2015). Voor u gelezen in 2015. Samenvattingen van actueel internationaal wetenschappelijk onderzoek. Rotterdam: Kenniscentrum Begrijpend Lezen.
Boonstra, M. (red) (2014). Voor u gelezen in 2014. Samenvattingen van actueel internationaal wetenschappelijk onderzoek. Rotterdam: Kenniscentrum Begrijpend Lezen.
Boonstra, M. (red) (2013). Voor u gelezen in 2013. Samenvattingen van actueel internationaal wetenschappelijk onderzoek. Rotterdam: Kenniscentrum Begrijpend Lezen.
Naar de documenten