BB 6890

Leerlijnen

  • Wat zijn realistische leerdoelen per leerjaar?
  • Hoe geven we een doorgaande lijn vorm?

De referentieniveaus beschrijven wat kinderen aan het eind van de basisschool moeten kennen en kunnen op het gebied van taal, lezen en rekenen. Door de leerlijnen en leerdoelen nauwkeurig vast te leggen, voldoe je aan de wettelijke eisen en zet je een belangrijke stap in de richting van doelgericht werken door leerkrachten. En doelgericht werken is een voorwaarde om de resultaten te verbeteren.

Begeleiding van de CED-Groep
Wij helpen je graag om samen de volgende zaken uit te werken:

  • de schoolstandaard (doelen die je school stelt)
  • leerlijnen voor taal, lezen en rekenen (plus de doelen per jaar)
  • leerlijnen, gedifferentieerd naar de mogelijkheden van de leerlingen.

Voor meer informatie en gratis downloads ga je naar onze website over leerlijnen.

Logo in rondje

Meer weten?

Onze adviseurs ondersteunen bij het invoeren van leerlijnen op jouw school en bij het vormgeven van een onderwijsaanbod dat past bij jouw leerlingen. Zo werk je doelgericht en bereik je meer. Nieuwsgierig geworden? Neem contact op met Hanke Geurts.

x