Kleutersprongen 2.0
- Hoe bied je een beredeneerd aanbod in groep 1-2?
- Hoe zorg je daarbij dat er volop ruimte is voor spel en het eigen groeitempo van kleuters?
- Hoe geeft jullie school het kleuterbeleid vorm?
"Iedere onderbouw-leerkracht wil graag spelend leren, maar wel doel- en resultaatgericht. Eindelijk is er nu een boek om als onderbouwteam dit gestructureerd en beredeneerd neer te zetten."
― Lieke Bovée-Verheijen (leerkracht en bouwcoördinator Kon-Tiki, Amersfoort)
![Kleutersprongen 2 0 nieuw 1](https://afbeeldingen.cedgroep.nl/production/Kleutersprongen_2.0_nieuw-1.jpg?w=1600&h=1600&auto=compress%2Cformat&fit=crop&dm=1639397229&s=c241e50d058992e4ccc7bf4d4e282369)
Kleutersprongen 2.0
"Theorie en praktijk zijn mooi gecombineerd, zodat het ook vrijwel direct in te zetten is. Een aanwinst voor de onderwijsliteratuur, zowel voor leerkrachten, intern begeleiders als directie.”
― Lieke Bovée-Verheijen (leerkracht en bouwcoördinator Kon-Tiki, Amersfoort)